10 April, 2010

Tag Sepuluh..

Tag 10 ni datang dari nuyue. Terima kasih nuyue tag kita. Maaflah lambat sangat kita siapkan tag ni. Sibuk memanjang je..macam2 hal nak dibuat.

Okey lah,nak jawab tag ni ada caranya pulak.
Anda perlu copy tajuk entry "sepuluh" dan paste di post anda. Anda dikehendaki untuk menjawab sepuluh soalan di bawah dengan menggunakan bahasa melayu sepenuhnya.

 

Baiklah, sekarang saya jawab dalam bahasa melayu sepenuhnya.


[1] Siapakah diri anda di rumah?

Seorang surirumah sepenuh masa. Isteri yang mencintai suami dan mama kepada anak kesayangan Muhammad Adam Wong.




[2] Siapakah diri anda disamping rakan?

Saya tak ramai kawan. Saya cuma ada kawan yang benar-benar rapat dengan saya. Bagi mereka saya ni merupakan seorang penyabar, pendiam dan pemalu. (Ya ke ni?)




[3] 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai

1) Nak anak perempuan
2) Nak rumah lebih besar
3) Nak bawa mak & ayah ke Mekah

Itu saja yang saya idamkan buat masa ni.



[4] Siapakah nama pasangan anda?

Muhammad Aminuddin Wong




[5] Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda

Sebenarnya banyak yang saya suka mengenai pasangan saya. Tapi diminta senaraikan 5 sahaja. Saya senaraikan 5 sahaja.

1) Penyayang
2) Romantik (ni kadang-kadang saja)
3) Kelakar
4) Ambil berat tentang keluarga dan orang lain
5) Peramah



[6] Bila tarikh anda couple?

22 Februari 2002




[7] Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

Ni berlaku ketika 2 hari sebelum hari pernikahan. Ketika dalam perjalanan balik dari pejabat agama, kereta suami saya dilanggar treler yang datang dari arah belakang. Syukur alhamdulillah..kami tak ada apa-apa cuma kereta rosak teruk.




[8] Lagu tema cinta anda?

Kami tak ada lagu tema cinta..semua lagu kami suka.





[9] Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?

Perubahan...erm satu saja yang saya nak..jangan cepat panik. Be cool.




[10] Tag 10 rakan ada yang lain

Saya panjangkan tag ni pada kenalan-kenalan ini pula ;

Yanna Layola
Mama_Adha
Lana
Zures
Mrs.Asida
Ina
Sue79
Ibuabang
ummu fateh
mushidahaz

Harap semua sudi buat tag ni. Sayang anda semua.

2 comments:

L@n@ said...

hai dear .. ish3x.. nasib baik u & hubby u tak ape2 kan masa exciden tuh.. scary betol ..

dear.. lana dah buat dah tag ini .. tengok kat sini erkk tag 10

Eyta @ hotmama said...

tulah..memang nasib baik sangat.

Lana dah buat ye. Terima kasih sudi buat.

Followers

Related Posts with Thumbnails