28 March, 2010

Award Lagi..



Ku terima award lagi. Kali ni award datang dari Kak Fisa Othman dan juga Fiza. Ku masih baru dalam dunia blog tapi dah terima award ni. Terima kasih Kak Fisa dan Fiza..rasa diri ini dihargai walaupun kita tak pernah bertemu. InsyaAllah satu hari nanti kita pasti akan bertemu jua.

1) Thank and link the person that give you the award:

Dah link. Thanks to Kak Fisa & Fiza. I really appreciate it! :-)



2) Pass this award on to 20 Bloggers you've recently discovered and think are fantastic:

Rasanya ramai dah dapat award ni. Tapi ku nak beri juga kat beberapa rakan blog ku yang ku rasa patut dapat award ni.

Sasha aka Mumyalya
Fatihah
Della
Ina
Nuyue
Annsyifa
Ma
Hafiz Ng
Lana
Kelly910
darkchocolate
Lady of Leisure
Kak Risa
Mrs.Asida

Terimalah award ni ye.

4 comments:

Lady of Leisure said...

nampak nama lady pun ada juga ek... hehe tq eyta..
:)

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

dah terima erk...hehe

fisa othman said...

yee betul tu...terasa kita makin dekat kan...:D
jauh d mata dekat d hati...:P

iNa said...

tq kak bg award..nti ina dtg amik ye... :)

Followers

Related Posts with Thumbnails