05 January, 2010

SELAMAT ULANGTAHUN YG KE-2


Hari ni genaplah 2 tahun aku dan hubby disatukan. Alhamdulillah selama 2 tahun kami disatukan kami sentiasa bertolak ansur dan masih sayang antara satu sama lain juga masih lagi belajar memahami karekter masing2. Aku berdoa mohon ikatan suci kami ini berkekalan hingga hujung nyawa kami. Aku juga berdoa agar hidup kami ini dipenuhi dengan keredhaan dan keberkatan mu ya Allah. Aku bersyukur dikurniakan seorang putera kecil yang comel dan tak akan kami persiakan. Akan aku jaga dan didik anak aku menjadi insan yang soleh dan berjaya dalam hidup di dunia dan akhirat nanti.

2 comments:

Lady of Leisure said...

happy anniversary...
semoga kebahagiaan berkekalan..
:)

Eyta@hot mama said...

terima kasih Lady..

Followers

Related Posts with Thumbnails