02 January, 2010

Adam Cukur Rambut


Sempena sambutan tahun baru 2010 dan juga disebabkan kulit kepala Adam banyak sangat ruam, aku pun cukur la rambut Adam pagi tadi masa nak mandikan dia. Adam terasa lain sikit kat kepala dia bila dia pegang kepala. Dia macam pelik je, sebelum aku cukur rambut dia selalu sangat dia tarik rambut sebab gatal. Kali ni bila gatal dia nak tarik rambut rasa licin jer kepala dia. Hehehehee.. kesian anak mama ye kena cukur pula. Mama cukur rambut Adam sebab risau nanti melarat pula ruam tu. Dah cukur baru mama nampak, Adam garu kepala sampai luka la sayang. Kesian anak mama, mama harap dah cukur rambut ni kulit kepala anak mama cepat baik.

2 comments:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

comel,adam....rupa ayah ek?

Eyta@hot mama said...

A'ah fiza..rupa Adam banyak ikut rupa daddy dia. Tang pipi je dia ikut rupa mama dia.

Followers

Related Posts with Thumbnails