30 December, 2009

Adam Dah 11 Bulan


Hari ni genap la Adam berusia 11 bulan. Sekarang ni Adam makin aktif hinggakan aku penat la nak kejar dia berlari ke sana sini. Adam sekarang ni dah pandai minta makan dan minta minum susu. Kalau dia menangis manja bunyi uhuhuhu...tu  hah, dia nak susu la tu. Tapi kalau dia menangis sambil bawa bantal bucuk dia tu, tu tandanya dia nak makan. Sejak dah pandai berjalan ni, Adam dah tak nak merangkak. Suka sangat berjalan sampaikan bila dia rasa seronok bermain, Adam berlari sambil menjerit-jerit gembira. Lepas tu mula la dia nak mengusik orang pula. Aku tak sangka masa berlalu begitu pantas hinggakan aku tak perasan dia dah berusia 11 bulan, rasa macam baru jer aku lihat Adam dilahirkan. Bulan depan pula dia dah nak sambut hari lahir yang pertama. Tak sangka betul masa berlalu cepat. Tapi aku sentiasa doakan anak ku Adam ini akan menjadi insan yang mulia dan sentiasa ceria.

MAMA SAYANG ADAM.

03 December, 2009

Ayah Ku Dah Pulang Ke Rumah.

Alhamdulillah..aku rasa bersyukur sangat. Petang ni ayah aku dibenarkan keluar dari wad setelah 4 hari dimasukkan ke wad kerana disahkan menghidap barah darah (leukemia). Sepanjang tempoh ayah aku tinggal di hospital, ayah aku diberikan rawatan kemoterapi. Rawatan kemoterapi tu yang aku tau tujuannya untuk membunuh sel-sel barah yang ada didalam tubuh ayah aku dan untuk pulihkan sel-sel yang normal dapat memperbaharui. Selepas ni aku perlu jaga ayah aku dengan rapi sebab ayah aku akan terasa kesan sampingan oleh rawatan tersebut.

Followers

Related Posts with Thumbnails