30 December, 2009

Adam Dah 11 Bulan


Hari ni genap la Adam berusia 11 bulan. Sekarang ni Adam makin aktif hinggakan aku penat la nak kejar dia berlari ke sana sini. Adam sekarang ni dah pandai minta makan dan minta minum susu. Kalau dia menangis manja bunyi uhuhuhu...tu  hah, dia nak susu la tu. Tapi kalau dia menangis sambil bawa bantal bucuk dia tu, tu tandanya dia nak makan. Sejak dah pandai berjalan ni, Adam dah tak nak merangkak. Suka sangat berjalan sampaikan bila dia rasa seronok bermain, Adam berlari sambil menjerit-jerit gembira. Lepas tu mula la dia nak mengusik orang pula. Aku tak sangka masa berlalu begitu pantas hinggakan aku tak perasan dia dah berusia 11 bulan, rasa macam baru jer aku lihat Adam dilahirkan. Bulan depan pula dia dah nak sambut hari lahir yang pertama. Tak sangka betul masa berlalu cepat. Tapi aku sentiasa doakan anak ku Adam ini akan menjadi insan yang mulia dan sentiasa ceria.

MAMA SAYANG ADAM.

No comments:

Followers

Related Posts with Thumbnails