30 November, 2009

Adam 10 Bulan

Alhamdulillah..Adam dah berusia 10 bulan. Selama 10 bulan ni aku membesarkan Adam banyak sangat kenangan manis yang tak dapat aku lupakan. Seronok tengok anak kita membesar depan mata dan dapat melihat dia melangkah buat pertama kalinya. Macam-macam kerenah aku dapat lihat. Rumah aku sekarang tak pernah sunyi, sentiasa aje riuh dengan suara gelak tawa dan menangis Adam. Adam juga pengubat duka bagi ayah ku yang sedang sakit leukemia. Selama ayah ku tinggal dengan ku, ayah ku sentiasa nampak gembira sebab dapat lihat keletah si comel tu. Adam sekarang ni tengah belajar berjalan atau orang selalu kata tengah bertatih. Sejak dah pandai bertatih ni, Adam kurang sikit meragam dan menangis. Waktu malam pun dah tak selalu bangun nak minum susu atau meragam lagi. Mungkin sebab sekarang ni dia dah cerdik, itu lah kata mak aku. Apa pun, aku sentiasa berdoa agar anak aku menjadi seorang anak yang soleh dan berjaya dalam menempuhi hidup sebagai umat islam. Amin.

No comments:

Followers

Related Posts with Thumbnails