26 November, 2009

SALAM AIDILADHA..

Gambar ehsan Google


Esok 27hb Nov 2009, umat islam akan merayakan Hari Raya Aidiladha atau Hari Raya Korban. Di sini eyta dan keluarga nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua umat islam tak kira di mana dan juga buat rakan-rakan blogku. Raya korban tahun ni cukup istimewa bagi aku sekeluarga, sebabnya parent aku tinggal bersama aku dan aku dapat raikan bersama-sama di rumah sendiri. Kebetulan adik-adik lelaki aku pula ada disini, jadi meriahlah rumah ku di pagi raya korban ni. Pagi esok lepas sembahyang raya adik-adik aku dan suami akan menziarahi kubur arwah adikku yang berada tak jauh dari tempat tinggal ku.Semoga rohnya sentiasa berada di sisi orang2 beriman. Salam Aidiladha buat semua sekali lagi dan tak lupa juga buat anak aku Adam dan suami tercinta Amin.

No comments:

Followers

Related Posts with Thumbnails