17 October, 2009

Bila Baby Adam Shopping


Tengok tu Adam dgn basikal dia.

Pagi tadi awal betul baby Adam bangun. Bangun je dia dah merengek ajak keluar. Kebetulan ku dan hubby nak keluar beli barang, jadi ku bawa sekalilah Adam.  Bukan main seronok sangat dia bila nampak daddy dia pegang kunci kereta. Dia tahu kalau pegang kunci kereta maknanya nak bawa dia keluar la tu. Kami sekeluarga pi tesco berjalan sambil beli barang dapur serta bahan-bahan nak buat laksa seawal 8.00 pagi. Nasib baiklah tak ramai orang datang kat tesco waktu pagi. Jadi senanglah nak bawa Adam berjalan dengan basikal dia. Bukan main lagi lagak Adam bila daddy dia tolak basikal keliling tesco. Senyum jer muka dia... bila ada orang perhatikan gelegat Adam mulalah dia senyum malu. Kami berjalan di tesco tak lama..lepas beli barang singgah makan nasi lemak dan terus balik ke rumah.

Followers

Related Posts with Thumbnails