27 October, 2009

Aku Terlibat Dalam Kemalangan Kecil


Salam semua. Erm...pagi-pagi dalam perjalanan ke tempat kerja tiba-tiba aku boleh accident pula. Alhamdulillah..ku tak ada apa2. Cuma kereta aku dan kereta org depan rosak sikit. Masa nak keluar rumah tu memang ada rasa tak sedap hati, dalam perjalanan tu aku asyik berzikir dan baca ayat-ayat suci. Ingatkan tak ada apa-apalah sebab dah hampir dengan lokasi pejabat. Bila aku nak mengambil lorong kiri di bulatan, tiba-tiba kereta yang ada depan kereta aku brek emergency dan aku pula jadi panik tak sempat nak brek terus hentam buntut kereta depan.. Nasib baik la aku drive tak laju jadi kerosakan tu tak teruk sangat. Memang rasa panik sekejap hinggakan tangan kut terketar-ketar sekejap ketika kejadian. Ish..ish...dah nak sampai ke tempat kerja pun boleh berlaku perkara macam ni. Memang betul apa orang kata "Malang Tak BerBau", bila-bila nak jadi kita memang tak tau.
Kerosakkan di bahagian sisi depan. Nasib baik kemek je.

No comments:

Followers

Related Posts with Thumbnails