16 October, 2009

LION KeSayangan ..

Lion berdiri minta diangkat


Inilah dia arnab peliharaan aku dan hubby. Nama dia Lion. Lion ni memang arnab yang  manja dan memahami apa yang kita katakan pada dia. Lion ni aku bela dah hampir 2 tahun. Kalau bab makan, Lion memang cerewat.. Pelet makanan  yang biasa tu tak nak nye dia nak makan, dia pandang je pelet tu. Tapi kalau di bagi makan pelet yang ada segala macam bijirin tu laju jer dia nak makan. Pantang nampak aku pegang balang makanan dia, mula la dia berlari-lari mengelilingi aku minta makan. Bila bangun waktu pagi nampak aku jer, mulalah minta biskut dia. Lion ni pun pandai rasa jealous tau. Dulu masa aku baru melahirkan Adam, tiap kali dia nampak aku dukung Adam mesti dia menjauhkan diri. Jealous la tu.. Kekadang tu saja dia datang mengelilingi aku ajak bermain ketika aku sedang dukung Adam. Walaupun aku dah ada Adam,aku tetap sayangkan Lion..Lion dah menjadi sebahagian dalam kehidupanku. Ku memang teramatlah sayangkan  Lion.. dulu sebelum ku ada Adam..dialah anak aku. Sekarang pun dia masih anak aku juga. Hehehe..

Followers

Related Posts with Thumbnails